niedziela, 10 listopada 2013

Ważna informacja - przerwa.

No, a więc doszło w końcu do tego momentu... 
Nie wyrabiamy się, a obowiązków przybywa, więc musimy zrobić sobie przerwę, by ogarnąć się ze wszystkim. Na razie nasz urlop będzie trwał 2 tygodnie, ale to może się zmienić na lepsze bądź gorsze.
Oprócz braku czasu, wyczerpują nam się również pomysły i chociaż bardzo chcemy skończyć tego bloga na razie jest to niemożliwe. Jeżeli chcecie, żebyśmy wróciły szybciej z nową notką możecie nam pomóc pisząc tutaj  Wasze pomysły. Nie obiecujemy, że wykorzystamy wszystko, ale wena być może choć trochę wróci nam do pisania tego bloga. Bardzo przepraszamy i choć notkę napiszemy dopiero za około 2 tygodnie wciąż będziemy tu zaglądać :D

2 komentarze:

  1. Nnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeee!
    Ani mi się ważcie nie wracać po tych 2 tygodniach. Co ja teraz będę czytać? Macie w w ogóle sumienie? Jak możecie zostawiać tak wierną czytelniczkę? No dziewczyny... smutno mi będzie i nie będę miała nic ciekawego do czytania, bo autorki mojego ulubionego bloga( szczerze ) wzięły sobie wakacje i być może nie wrócą, bo spodoba im się to lenistwo :( To mój drugi komentarz, bo poprzedni szlag wzięło. Było w nim dużo niemiłych, słówek i strasznie was skrzyczałam ale ten taki nie jest.
    A skąd brak pomysłów? Bo wy nie czytacie książek, a nawet jeśli czytacie to za mało. Trzeba czytać i czytać, bo to jest klucz do pomysłów i weny.
    NO nic... będę sobie smutna czekać i czekać i czekać, aż w końcu coś napiszecie, albo ja osiwieją przez was.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż... postaramy się wrócić po tych 2 tygodniach, może wcześniej, nie wiem... jeszcze raz przepraszamy...
      Co do książek to szczerze, ale ostatnio nie NIC nie czytałam (oprócz Małego Księcia) ;( I teraz muszę to nadrobić i pobuszować po bibliotece i tak dalej... Głowa do góry! Rozdział 15 jest zaczęty tylko nie mam pojęcia co możemy dalej w nim napisać, no i jeszcze biorę udział w konkursie z polaka czego nigdy nie robię.. ale chciałabym na razie się na nim skupić :D
      Pozdro :*

      Usuń