czwartek, 25 lipca 2013

Rozdział 1 - Nowa nieznajoma.

To nasz pierwszy blog, więc prosimy o wyrozumiałość.

                      ***                          
Leniwe promienie słoneczne wdzierały się do pokoju dziewczynki, sprawiając, że przebudziła się z długiego snu. Hinacie śniły się bardzo okropne rzeczy, dlatego cieszyła się, że Słońce pomogło przerwać jej męki. Zaspana wstała z łóżka, następnie przeciągając się podeszła do okna, które ukazywało piękny poranek w Konosze. Po wykonaniu porannych czynności, razem z braciszkiem Nejim, udała się do Akademii.To był jej pierwszy dzień w nowej szkole. Po kilkuletnim pobycie w Wiosce Piasku, postanowili powrócić do Konohy. Mała Hyuga nie miała pojęcia, co było powodem ich pierwszej wyprowadzki, nikt również nie zamierzał jej tego powiedzieć. Po niecałych 15 minutach dotarli na miejsce. Oczom młodej Hyuga ukazał się duży, biały budynek ze znakiem Konoha. Z lękiem w oczach spojrzała na swojego brata.                     
– Braciszku Neji? – szepnęła ledwo dosłyszalnie.                         
Ten złapał ją za rękę i powiedział:
– Wszystko będzie dobrze, panienko Hinato.           
Wiedział, że tym jej nie uspokoi, ale chociaż próbował. Widząc nauczyciela Hinaty, ruszył pośpiesznie w jego stronę
– To jest Hinata. – powiedział spokojnym tonem Neji, następnie popchnął ją w stronę mężczyzny i odszedł na umówione spotkanie z Ten-ten.        
– Chodź Hinatko, lekcja właśnie się zaczyna. - powiedział Iruka-sennsei odwracając się na pięcie. Nie słysząc za sobą kroków, obejrzał się za siebie. Młoda Hyuga stała cała czerwona, nie wiedząc, co ze sobą zrobić. Zrezygnowany nauczyciel wziął ją za rękę i zaciągnął do sali. Na wejście Iruki wszystkie dzieci prócz blond czupryny, zajęły swoje miejsce w ławkach.
– Sasuke, zostanę lepszym Hokage od ciebie! – wydzierał się niebieskooki chłopiec.   
– Ucisz się młotku, jesteś jeszcze bardziej irytujący niż Sakura. – odpowiedział tamten. 
Nauczyciel zirytował się jeszcze bardziej, słysząc krzyk różowowłosej dziewczynki:          
– Kurdebalans!                    
– Tak! Miłość zawsze wygrywa! – krzyknęła Ino.
– Dość ! - krzyknął Iruka-sennsei – Naruto, usiądź na swoje miejsce. Ja już naprawdę nie mam siły do waszej dwójki. 
Po chwili spojrzał z chytrym planem na młodą Hyuge.      
–To  jest wasza nowa koleżanka Hinata. Przez ostatni rok w Akademii będzie się z wami uczyła. Hinato, usiądź…
                   ***                      
To tyle na dzisiaj. Liczymy na wasze szczere komentarze. Z góry przepraszamy za błędy. Nowa notka ukaże się najpóźniej pod koniec następnego tygodnia.
                                                                                                                                   

13 komentarzy:

  1. Za krótko... Zdecydowanie za krótko... Ile to zajęło? No dziewczyny :D Do pisania a nie się obijacie ;)
    I jeśli piszecie w Wordzie i później tylko kopiuj/wklej to użyjcie trybu 'bez przerw', w ten sposób unikniecie tak dużych odstępów po kliknięciu 'entera'. Notka nie zawiera dużo wiadomości, czytając dialog miałem już szczerą ochotę na dłuższą rozmowę, a tu proszę, ledwo się wczytałem i koniec.
    Poczucia humoru Wam nie brak, ale jeszcze daleko, mimo wszystko życzę powodzenia i weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rozdział fajny opo zapowiada się na ciekawe,nie moge się już doczekać nexta i mam nadzieje ze bedzie szybko!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh..... postaramy się o dłuższe rozdziały


    Wasza Podjarana ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Za reklamowałaś się na moim blogu. Chętnie bym czytała dalej, jednak nie znoszę NaruHina, więc nie będę dalej czytać, jednak polecę twojego bloga. ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam do powiedzenia cztery rzeczy...
    1. Według mnie źle się czyta przez tło, powinno być jedno kolorowe (np, jasno różowe czy zielone...)
    2. Notka jest straaaaasznie krótka, więc zachęcam do dłuższego pisania
    3. W opisie postaci zdradziłyście więcej informacji niż w prologu...
    4. Powinnyście dołączyć waszego bloga do jakiegoś spisu blogów np.
    http://www.katalog-naruto.blogspot.com/ http://swiat-blogow-narutomania.blogspot.com/

    PS. Jeśli mogła byś (któraś z was) wysyłać mi info o nowych notkach na gg - 43798377

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Już zmieniłyśmy :)
      2. Tak wiemy, drugi rozdział będzie troszkę dłuższy, ale już następne powinny być długie.
      3. Nasze opowiadanie nie ma prologu, jest od razu rozdział pierwszy. Po drugie tak miało być. :P
      4. Już wysłałyśmy zgłoszenie.
      Tak możemy to jakby co mój numer gg - 48165846

      Usuń
  6. Fajne. Podoba mi się. Nie ma błędów rzucających się w oczy, a jak jakieś ogólnie są to ja ich nie widzę. :3 Będę zaglądać w poszukiwaniu następnej notki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Yare yare, zgadzam się z Gallas'em i Alina Ż. To co powiedzieli weźcie se do serca. Np. u mnie jedna notka to średnio 10 stron w worldzie, ale tu nie o iloś lecz o jakość idzie, a z nią nie jest źle. Przystosujcie się do tych rade a i jakość notek również się polepszy. Chociaż ja do rad się raczej nie nadaję. Niby prowadzę bloga, ale raczej nie mam do tego talentu. Tak czy inaczej powodzenia wam życzę no i dużo, dużo weny.

    P.S.
    Nie mogłybyście przemianować tego paringu? Blogów z NaruHina to już jest przesyt. A ja chętnie poczytałbym opo. o Naruto z paringiem np. Tenten, Shion... o! Nawet Tayuya! O takiej parze jeszcze nie czytałem, i z chęcią bym poczytał coś takiego. Rozumiem, że lubicie tą parę, ale naprawdę, zastanówcie się.

    Pozdrawiam Dawidos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale nie. Nie pasowałoby to nam do fabuły.

      Usuń
  8. Fajnie, ale krótko. Czekam na nastepną notke.
    Zapraszam do mnie naruto-silajego-milosci.blog.onet.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Rodział fajny....
    Można dać taki parring jak MinaKushi? Ja po prostu za nimi szaleje, albo, żeby Obito był senseiem Naruciaka zamiast Kakasia....
    Ps. Proszę o informawie mnie o nowych rozdziałach na http://narutohinatakiarajaros.blogspot.com/ pod obecnym postem
    Życzę wam dużo weny i udanych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o błędy to:
    - Przed przecinkiem nie ma spacji
    - Hinata Hyuga została zmuszona OPUŚIĆ swoją rodzinną wioskę z ,,nie wyjaśninych przyczyn". Lepiej by brzmiało (nawiasem mówiąc) została zmuszona do opuszczenia swojej rodzinnej wioski
    - Jeśli chodzi o Sasuke to nie jest to jego marzenie, tylko raczej cel
    Nie przejmujcie się wytykaniem błędów, bo to na tym się właśnie człowiek uczy ;) Sama często je popełniam i mmoże niekoniecznie lubię, ale wolę, gdy ktoś mi powie, że coś napisałam źle, niż żeby ciągle posiadać to z błędem ;)
    Całkiem ciekawie się zaczynna, chociaż proponuję dłuższe notki. Bardziej zachęcają czytelników do czekania na kolejne ;))
    Proponuję załatwienie sobie Bety, wtedy będziecie miały ładne, poprawione notki ;))
    http://betowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaczynasz jak ja :D więc nie ma co się czepiać mi się podoba ciekawie no i czekam na więcej.Życzę weny i Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń